• Donna chì face u cioccolatu

Studiu clinicu recente per Tirzepatide

In un prucessu di a fase 3 recente, Tirzepatide hà dimustratu risultati incuraghjini in u trattamentu di a diabetes mellitus 2.A droga hè stata trovata per abbassà significativamente i livelli di zuccaru in sangue è prumove a perdita di pisu in i malati cù a malatia.

Tirzepatide hè una iniezione una volta à settimana chì travaglia per dirigendu u peptide glucagon-like-1 (GLP-1) è i receptori di polipeptide insulinotropicu (GIP) dipendente da glucose.Questi receptori ghjucanu un rolu chjave in a regulazione di u nivellu di zuccaru in sangue è à stimulà a produzzione d'insulina.

U prucessu, realizatu da Eli Lilly and Company, hà iscrittu più di 1,800 persone cun diabete di tippu 2 chì ùn anu micca pigliatu insulina o piglià una dosa stabile di insulina.I participanti sò stati assignati aleatoriamente per riceve iniezioni settimanali di Tirzepatide o placebo.

À a fine di a prova di 40 settimane, i circadori anu truvatu chì i pazienti chì anu ricivutu Tirzepatide avianu un nivellu di zuccaru in sangue significativamente più bassu cà quelli chì anu ricevutu un placebo.In media, i participanti trattati cù Tirzepatide anu sperimentatu una riduzione di 2.5 per centu in i livelli di hemoglobina A1c (HbA1c), cumparatu cù una riduzione di 1.1 per centu in u gruppu placebo.

Studiu clinicu recente per Tirzepatide01

Inoltre, i pazienti chì ricevenu Tirzepatide anu avutu ancu una perdita di pisu significativa.In media, anu persu 11,3 per centu di u so pesu di corpu, cumparatu cù 1,8 per centu per u gruppu placebo.

I risultati di a prova sò particularmente impurtanti datu a prevalenza crescente di a diabetes mellitus 2 in u mondu.Sicondu l'Organizazione Mondiale di a Salute, u numeru di adulti chì vivenu cù a diabetes hà quadruplicatu da u 1980, cù una stima di 422 milioni di adulti affettati in 2014.

"A gestione di a diabetes mellitus 2 pò esse una sfida per parechje persone, è e novi opzioni di trattamentu sò sempre benvenuti", disse u duttore Juan Frias, investigatore principale di u studiu."I risultati di stu studiu suggerenu chì Tirzepatide pò offre una nova opzione promettente per i pazienti cù diabete di tipu 2 chì stanu luttendu per gestisce i so livelli di zuccaru in sangue".

Ancu s'ellu ci hè bisognu di più studii per valutà a sicurezza è l'efficacità à longu andà di Tirzepatide, i risultati incoraggianti di a droga in sta prova di fase 3 sò un signu pusitivu per e persone cun diabete di tipu 2.Se appruvatu da l'agenzii regulatori, Tirzepatide puderia furnisce una nova opzione di trattamentu efficace per cuntrullà a malatia è migliurà a qualità di vita di i pazienti.


Tempu di posta: 03-03-2023